< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Butterfly desting by:me®i

Opis bloga


Butterflies at crazyprofile.com

MOJ BLOG-MOJ SVIJET

Cursors - Get this Cursor



Ovo su blogovi koje morate posjetitithumbup:

pesonjeimace.blog.hr
psizauvijek.blog.hr
slatkica02.blog.hr
only2you.blog.hr
photo4you.blog.hr
optimsiticnedjevojke.blog.hr
evergreen16.blog.hr
feelgood58.blog.hr
fotomarija.blog.hr
mocnica4ever.blog.hr
reathedog.blog.hr
peergynt.blog.hr










www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



O MENI...

IME:Matea
PREZIME:Nije uopće važno!!!!
GODINA:12
GRAD:Bella Fiume...
HOBBY:Jedrenje,sviranje,čitanje,
crtanje,rolanje...
VOLIM:Obitelj,prijatelje,svog psića,iskrenostyes,šetnje,istraživanja,izletecool,čokoladu,šale,ronjenje,ŽIVOTINJEcerek(KONJE,PSE,DELFINE,ZEČEVE)...
NE VOLIM:Licemjereheadbang,ulizicemad,dosadnjakoviće,lažiburninmad,okrutnost,podcjenjivanje...
KOJU VRSTU GLAZBE SLUŠAM:Sve,osim cajki(nemojte se uvrijediti!!!!)
MOJA OMILJENA BOJA:Plava,zelena i ljubičasta

To je sve o meni!!!!!!!!!!!!!smijehmahwavewink

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Ovo gore je moj mali Adagio!Baš je sladak!cerek


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ovakav će biti kad naraste...


image hosting

image hosting



pimp myspace

pimp myspace





Friendster images

Friendster images



Friendster images

Friendster images



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



Friendster

Friendster



Images for your blog

Images for your blog


ponedjeljak, 30.06.2008.

...Kao leptiriću umornom od leta ,na dlanu ljeta veselim se sunčanoj kapljici plavog mora .......

HellO! Ahafino , koja krasna metafora .Sigurna sam da je razumijete... Dugo vam se nisam javljala...Imala sam mnogo obaveza i sada; kada je sve gotovo mogu na miru napisati jedan post... Za početak, moram se pohvaliti da sam prošla s 5.0 i jako sam zadovoljna!thumbupZadovoljna što sam svoje obaveze pošteno i vrijedno odradila, i što sam bez obzira na putovanja i male prepreke uživala u školskoj godini...fino
Bila sam vrijedna kao i svi vi koji rado riješavate školske obaveze,izvanškolske aktivnosti, razna natjecanja ..., a uz sve to uživala sam u druženju s ostalima i svome razredu...Žao mi je da nisam mogla ići s razredom na izlet na otok CRES -ali biti će još prilika... Prof. B. Krčelić koja me je vodila kroz ovu godinu i harfa, pružile su mi mnogo radosti .U mojoj osnovnoj šk. prijatelji baš ne znaju puno o tom dijelu moga svijeta ,ali harfa mi je posebna radost. Prije par dana sam bila na seminaru komorne glazbe u Medulinu. Bilo nam je super!deadthumbup U rano jutro smo počinjali svirati.Vježbanje je slijedilo iza ručka popodne do 4h, onda na kupanje, kasnije nogomet na terasi, pa na večer zabawa!!partyfinoparty( moram naglasiti da nam je obitelj gosp. Prof. Karlo Kumparea pružila pravo gostoprimstvo :) txn !)Mi smo baš bili veseli!!!!........Zajedno smo osnovali klub plavuša (iako nijedna od nas nije plavuša, ali nema veze...rolleyes).Da samo znate kako je to zabavno- kao u vicu pravile smo se da ne znamo proći kroz vrata ili da ne znamo otvoriti knjigu narudžbi u restoranu ( MENI )...Nismo pretjerivali , ali smo se stalno smijali i zabavljali. Uspjeli smo učlaniti čak i jednog dečka!smijeh Zezali smo se do kasno navečer ,a onda u jutro buđenje u 6.30h...odlazak u dućan po doručak... ,a u 9h probe i vježbanje... Ne znam kako smo se uopće uspjevali tako rano buditi...eek Eh, da! Važno je napomenuti da smo mi cure pobjeđivale dečke u nogometu!!thumbup Nećemo komentirati koliko su "stativa" oni zabili...ali nema veze...kako se kaže "cilj opravdava sredstva"...naughty
Jedan dan smo išli na tobogane ,a plaži u Medulinu...Bilo je zakonn! Evo fotka...

24-06-08_1746


..................Naš odlazak na večeru.....


24-06-08_1243

Rado smo i šetali po Medulinu....,a na ovoj slici smo mi u Pješčanoj uvali ...

23-06-08_2036

Zadnji dan je bio koncert u crkvi Svete Agnese. Moram reći da je bilo jako lijepo! Svi smo super svirali i bili smo zadovoljni.smijeh


Ovo je izvedba Serenade od Tosselija. Duet Karolina & me!thumbup



...I druga, tj. Trio od Albrechtsbergera. Izvedba Mirjana,Ivan i ja......pa pogledajmo..



Nadam se da vam se sviđa.... Sada idem... Puuuuuno pozdrava: Ani,Maji,Luciji,Marti,Ivanu,Juraju,Mirjani i Karolini!!mahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahfinofino

...i jedan poseban pozdrav prof. Pleteršek-Blašković koja je vodila seminar! :)

Školu i obaveze pozdravljam na kratko i veselim se ljetu...finopartywavefinowinkcoolthumbupfinoparty
Nadam se da i u vašem horoskopu piše isto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!roflfinoroflfinopartypjevasretan

Ciao swima i ugodno ljeto vam želim!!!! Jupiiiiiii!!partyfinopartythumbupfinowinkparty















| Pusti leptirića… (26) | Sačuvaj leptirića… | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.